שאלות ותשובות

תוך כמה זמן אתם שולחים את ההזמנה?

אנו מתחייבים לשלוח תוך 5 ימי עסקים מרגע ביצוע הזמנה באתר. בדר”כ ההזמנות נשלחות תוך יום עסקים אחד.

מקבלים את המשלוח בהתאם לשיטת המשלוח שההזמנה נשלחה, ניתן לראות כאן עוד מידע על משלוחים

המשלוחים באתר מתבצעים לכל הארץ (כולל שטחי איו”ש למעט אזורים ויישובים בעלי סיכון בטחוני.)

עלויות המשלוחים מופיעות בדף עגלה/תשלום, עלויות משתנות בהתאם לגודל ועלות ההזמנה. (בדר”כ הזמנות בסכום גבוה יש משלוח חינם)

איך אפשר לשלם על הזמנות?

ניתן לשלם על הזמנות באשראי בדף תשלום או במזומן במהלך איסוף עצמי.

אפשר לדעת מה סטטוס הזמנה בעמוד מידע על משלוחים או לפי מיילים שנשלחו אליכם לתיבת הודעות (כל פעם שמשתנה סטטוס הזמנה נשלחת הודעה ללקוח)

ניתן לבצע הזמנות 24/7 באתר.

האם ניתן לבטל או להחזיר הזמנות?

כן, אפשר לבטל או להחזיר הזמנות בהתאם למדיניות ופרטיות האתר. מומלץ לצור קשר עמנו לקבלת פרטים נוספים.

ניתן לשנות מיקום משלוח אם ההזמנה עדיין לא נשלחה ובהתאם למדיניות ופרטיות האתר, בכל מקרה צרו עמנו קשר ונעזור לכם.

איפה אתם נמצאים?

המחסן שלנו נמצא בבאר שבע. ניתן להגיע ולאסוף הזמנות בתיאום מראש בלבד!

ניתן לשוחח איתנו בווטסאפ או בפלאפון במספר: 055-305-6007. בנוסף ניתן לצור אתנו קשר בטופס פנייה בדף צור קשר.

ניתן לפתוח להרשם ולפתוח חשבון חדש כאן, או לפתוח במהלך ביצוע תשלום באתר חשבון חדש.

ברור! אנחנו נמצאים בפייסבוק, אינסטגרם ויוטיוב. (לחצו על הקישור כדי להגיע לעמודים שלנו)

כמובן, אנו עובדים עם כל המועדונים וועדי עובדים ומקבלים הצעות להזמנות גדולות בהתאמה אישית. לפרטים צרו אתנו קשר.

קוד קופון מקנה לכם הנחה בקנייה באתר וניתן להזין את הקוד במקום המיועד לכך בדף תשלום או בדף עגלה. 

ניתן לשמור בדף מוצרים שמורים את המוצרים שאתם רוצים לשמור ולקנות במועד מאוחר יותר.

ימי עסקים הינם הימים בהם האתר פעיל למעט מקרים חריגים, בדר”כ זה ימי חול ללא שישי, שבת, ערבי חג וחגים.

שירות לקוחות זמין במהלך ימי עסקים, ראשון עד חמישי. (בדר”כ אנו עונים גם מחוץ לזמנים אלה אך לא מתחייבים להיות זמינים). אם זה מקרה דחוף ניתן להתקשר למספר פלאפון שמופיע בדף צור קשר.

עדיין יש לכם שאלה או בעיה?

צרו אתנו קשר ואנו נעזור לכם בהקדם.

עמוד צור קשר